RODO
Polityka prywatności
Polityka plików cookies

Twój zakres obowiązków

  1. utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  2. usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  3. oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  4. pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  5. wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  6. przestrzeganie zarządzeń i wytycznych administracji Spółdzielni,
  7. czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  8. nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  9. odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  10. wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  11. bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  12. dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  13. wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  14. przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni z uzyskaniem (w miarę potrzeby) potwierdzenia odbiorcy,
  15. usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  16. dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  17. zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  18. zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń.

Nasze wymagania

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres e-mail Spółdzielni: rekrutacja@smjelonki.pl z adnotacją w tytule e-maila „Aplikacja na stanowisko Gospodarza budynku”.

Oferujemy:

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@smjelonki.pl

W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@smjelonki.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA