- udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
- udział w opracowaniu planów rzeczowo – finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
- przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
- udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
- monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
- przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
- współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
- uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
- bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo – wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
- analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych,
- nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
- ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
- sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków.
- Poziom wykształcenia: min. średnie techniczne, preferowane wyższe (inżynier budowlany),
- Kierunek wykształcenia: technologia i organizacja budowy lub/i konstrukcji budowlanych,
- Szkolenia w zakresie nadzoru budowlanego,
- Czynne uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego,
- Wiedza specjalistyczna: Prawo budowlane, prawo spółdzielcze oraz w danym obszarze odpowiedzialności nadzoru budowlanego,
- Dobra obsługa systemu MS Office,
- Dobra obsługa komputera,
- Dobra znajomość urządzeń peryferyjnych powiązanych z obsługą biurową,
- Praktyczne zastosowanie wiedzy technicznej,
- Znajomość podstawowych zagadnień techniczno-eksploatacyjnych dotyczących nieruchomości budynkowych,
- Komunikatywność, operatywność, przedsiębiorczość, zdolności mediacyjne, analityczne myślenie i wyobraźnię przestrzenną,
- Rodzaj doświadczenia: wskazane z zakresu inspektora nadzoru budowlanego,
- Doświadczenie: 2 lata na podobnym stanowisku.
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@smjelonki.pl
W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@smjelonki.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa;
- W sprawach prawidłowości przetwarzania danych osobowych, można skontaktować się Administratorem danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@smjelonki.pl;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Jelonki”;
- Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie, która jest dobrowolna, ale konieczna dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
- Dane przechowywane będą do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego;
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.