RODO
Polityka prywatności
Polityka plików cookies

Inspektor nadzoru ds. ogólnobudowlanych

Twój zakres obowiązków

  • udział w przeglądach technicznych zasobów Spółdzielni,
  • udział w opracowaniu planów rzeczowo – finansowych remontów budynków oraz realizacja zatwierdzonego planu remontów,
  • przygotowanie materiałów przetargowych dla planowanych do realizacji prac, udział w pracach komisji przetargowej, komisjach do załatwiania spraw zgłoszonych przez mieszkańców,
  • udział we wprowadzaniu wykonawcy na roboty oraz w odbiorach robót od firm zewnętrznych,
  • monitorowanie terminów okresów gwarancji i udział w komisjach stwierdzających jakość robót w okresie gwarancji, a także egzekwowanie likwidacji usterek,
  • przygotowanie zleceń i umów, wykonywanie nadzoru prac remontowych, wykonywanie bieżącego nadzoru budowlanego, prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań, sprawdzanie i korygowanie kosztorysów wstępnych, przedmiarów, kosztorysów powykonawczych i faktur, dokonywanie odbioru wykonywanych prac, reagowanie na usterki,
  • współpraca z organami i poszczególnymi działami Spółdzielni,
  • uczestnictwo w komisjach ds. przejmowania i przekazywania lokali mieszkalnych i użytkowych, sporządzanie kosztorysów prac remontowych zwalnianych lokali, sporządzanie protokołów i innych dokumentów stanowiących podstawę do rozliczeń finansowych, w tych sprawach,
  • bieżące prowadzenie dokumentacji przewodów kominowo – wentylacyjnych, realizacji zaleceń kominiarskich, zlecenia prac związanych z usuwaniem usterek przewodów kominowych, nadzór nad przeglądami kominiarskimi i związaną z tym dokumentacją,
  • analizowanie kosztów poniesionych na realizację prac remontowych, opracowywanie odpowiednich dokumentów sprawozdawczych,
  • nadzór nad prawidłowym pod względem technicznym wykonawstwem robót, udział w przeglądach okresowych stanu technicznego zasobów, których obowiązek wykonania wynika z prawa budowlanego i innych przepisów,
  • ewidencja terminów okresów gwarancji i rękojmi i powoływanie stosownych komisji,
  • sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych obowiązków.

Nasze wymagania

  • Poziom wykształcenia: min. średnie techniczne, preferowane wyższe (inżynier budowlany),
  • Kierunek wykształcenia: technologia i organizacja budowy lub/i konstrukcji budowlanych,
  • Szkolenia w zakresie nadzoru budowlanego,
  • Czynne uprawnienia inspektora nadzoru budowlanego,
  • Wiedza specjalistyczna: Prawo budowlane, prawo spółdzielcze oraz w danym obszarze odpowiedzialności nadzoru budowlanego,
  • Dobra obsługa systemu MS Office,
  • Dobra obsługa komputera,
  • Dobra znajomość urządzeń peryferyjnych powiązanych z obsługą biurową,
  • Praktyczne zastosowanie wiedzy technicznej,
  • Znajomość podstawowych zagadnień techniczno-eksploatacyjnych dotyczących nieruchomości budynkowych,
  • Komunikatywność, operatywność, przedsiębiorczość, zdolności mediacyjne, analityczne myślenie i wyobraźnię przestrzenną,
  • Rodzaj doświadczenia: wskazane z zakresu inspektora nadzoru budowlanego,
  • Doświadczenie: 2 lata na podobnym stanowisku.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@smjelonki.pl

W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@smjelonki.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa;
  • W sprawach prawidłowości przetwarzania danych osobowych, można skontaktować się Administratorem danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@smjelonki.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Jelonki”;
  • Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie, która jest dobrowolna, ale konieczna dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
  • Dane przechowywane będą do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.