RODO
Polityka prywatności
Polityka plików cookies

Gospodarz budynku

Twój zakres obowiązków

  1. utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
  2. usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
  3. oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
  4. pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
  5. wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
  6. przestrzeganie zarządzeń i wytycznych administracji Spółdzielni,
  7. czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
  8. nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
  9. odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
  10. wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
  11. bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
  12. dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
  13. wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
  14. przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni z uzyskaniem (w miarę potrzeby) potwierdzenia odbiorcy,
  15. usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
  16. dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
  17. zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
  18. zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń.

Nasze wymagania

  • Poziom wykształcenia: zawodowe,
  • Dobra organizacja pracy własnej,
  • Dokładność, schludność, pracowitość, rzetelność i uprzejmość,
  • Rodzaj doświadczenia: na tym samym lub podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres e-mail Spółdzielni: rekrutacja@smjelonki.pl z adnotacją w tytule e-maila „Aplikacja na stanowisko Gospodarza budynku”.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracy,
  • przyjazną atmosferę pracy w energicznym zespole,
  • możliwość korzystania z funduszu socjalnego,

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@smjelonki.pl

W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@smjelonki.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa;
  • W sprawach prawidłowości przetwarzania danych osobowych, można skontaktować się Administratorem danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@smjelonki.pl;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Jelonki”;
  • Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie, która jest dobrowolna, ale konieczna dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
  • Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
  • Dane przechowywane będą do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego;
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
  • Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.