Twój zakres obowiązków
- utrzymanie w należytej czystości i porządku zasobów Spółdzielni w szczególności klatek schodowych z ich wyposażeniem, kabin dźwigowych, komór zsypowych i pomieszczeń wspólnego użytkowania,
- usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanej części nieruchomości,
- oczyszczanie ze śniegu i lodu powierzchni utwardzonych, pokryw studzienek, zasuw wodnych i gazowych, usuwanie śliskości przez posypywanie piaskiem,
- pielęgnacja trawników, kwietników i nasadzeń w granicach przydzielonego terenu oraz ochrona ich przed zniszczeniem,
- wykonywanie drobnych napraw elementów wyposażenia terenu oraz zgłaszanie Administratorowi konieczności wymiany lub remontu,
- przestrzeganie zarządzeń i wytycznych administracji Spółdzielni,
- czuwanie nad prawidłowym działaniem instalacji i urządzeń technicznych w pomieszczeniach ogólnego użytku, bezzwłoczne zawiadamianie Administratora lub właściwych komunalnych służb technicznych o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych. W przypadku konieczności (awarii itp.) podejmowanie działań i środków w celu ochrony mieszkańców przed niebezpiecznymi dla życia i mienia skutkami uszkodzeń lub wadliwego działania instalacji i urządzeń technicznych, podejmowanie działań zmierzających do ograniczenia lub wyeliminowania skutków uszkodzeń i awarii,
- nadzór nad sprawnym działaniem punktów świetlnych wewnątrz i na zewnątrz budynków i powiadomienie administracji o ewentualnych usterkach,
- odczytywanie, według harmonogramu i w zakresie ustalonym przez Zarząd, stanu liczników znajdujących się w budynkach i lokalach oraz przekazywanie informacji o stanie liczników do Spółdzielni,
- wywieszanie i zdejmowanie flag państwowych w dniach świąt i uroczystości państwowych i na każde polecenie Zarządu,
- bezzwłoczne zawiadomienie Administracji o stwierdzonych faktach niewykonania obowiązków przez przedsiębiorstwa usługowe,
- dbałość o należyty stan sprzętu i urządzeń przydzielonych do pracy,
- wywieszanie na tablicy ogłoszeń zawiadomień, uchwał itp. zgodnie z poleceniami przełożonych,
- przekazywanie użytkownikom lokali indywidualnych zawiadomień lub innej korespondencji Spółdzielni z uzyskaniem (w miarę potrzeby) potwierdzenia odbiorcy,
- usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku, ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów i rysunków umieszczonych bez zgody Spółdzielni,
- dbałość o należyty stan sprzętu ppoż., zbiorników do gromadzenia odpadów oraz narzędzi przeznaczonych do utrzymania czystości i porządku; wykonywanie drobnych napraw i zawiadamianie Administratora o konieczności wymiany,
- zawiadamianie Administratora o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców Regulaminu porządku domowego,
- zamykanie na noc drzwi korytarzy piwnicznych oraz zsypów; stała kontrola zabezpieczenia wejść, zamków itp. do pomieszczeń.
Nasze wymagania
- Poziom wykształcenia: zawodowe,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Dokładność, schludność, pracowitość, rzetelność i uprzejmość,
- Rodzaj doświadczenia: na tym samym lub podobnym stanowisku,
- Doświadczenie: 1 rok na podobnym stanowisku.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji (CV) na adres e-mail Spółdzielni: rekrutacja@smjelonki.pl z adnotacją w tytule e-maila „Aplikacja na stanowisko Gospodarza budynku”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracy,
- przyjazną atmosferę pracy w energicznym zespole,
- możliwość korzystania z funduszu socjalnego,
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV na adres rekrutacja@smjelonki.pl
W aplikacji prosimy o dodanie klauzuli:
“Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Spółdzielnię Mieszkaniową „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO))”. “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie przyszłych procesów rekrutacyjnych”. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail: iod@smjelonki.pl
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Spółdzielnia Mieszkaniowa „Jelonki” z siedzibą przy ul. Powstańców Śląskich 4A, 01-381 Warszawa;
- W sprawach prawidłowości przetwarzania danych osobowych, można skontaktować się Administratorem danych za pośrednictwem adresu e-mail: iod@smjelonki.pl;
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji oraz wybrania pracownika i zawarcia umowy o pracę ze Spółdzielnią Mieszkaniową „Jelonki”;
- Podane dane będą przetwarzane na podstawie art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz Pani/Pana zgody na przetwarzanie danych osobowych;
- Podanie danych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest obowiązkowe, pozostałe dane przetwarzamy za Pani/Pana zgodą na przetwarzanie, która jest dobrowolna, ale konieczna dla celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji;
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym;
- Dane przechowywane będą do momentu zakończenia postępowania rekrutacyjnego;
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie;
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.