SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA „JELONKI”
Ogłasza przetarg nieograniczony z negocjacjami na następujące prace:
Zapewnienie obsługi i konserwacji Instalacji elektrycznych wraz z pogotowiem w budynkach, lokalach użytkowych, pawilonach handlowych, hydroforniach oraz terenach zewnętrznych będących w zasobach Spółdzielni Mieszkaniowej „Jelonki”.
Termin realizacji zamówienia 31/05/2027 r.
Wadium:
12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100)
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest do nabycia do dnia 31/05/2024 r.
po opłaceniu 50 zł brutto
- w Punkcie Obsługi Mieszkańca w siedzibie Spółdzielni (wejście od podwórka),
-wersja papierowa,
- w formie elektronicznej (e-mail lub zgrana na przenośny nośnik danych)
Wadium należy wpłacić na konto Spółdzielni nie później niż do dnia:
31/05/2024 r. do godz. 14.00
wysokości określonej powyżej płatne przelewem na konto bankowe Zamawiającego:
PKO BP 23 1020 1185 0000 4602 0012 3240.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach zgodnie z SIWZ, w siedzibie Spółdzielni, Warszawa ul. Powstańców Śląskich 4a pok. 24 do dnia 03/06/2024 do godziny 13:30
Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Spółdzielni w sali nr 30,
03/06/2024 r. o godz. 14:00
Szczegółowych informacji udzielają osoby upoważnione do bezpośredniego kontaktu z oferentami:
- Krystyna Krzyżanek – inspektor nadzoru ds. elektrycznych, e-mail: elektryczny@smjelonki.pl tel. 600 801 896;
- Andrzej Mioduszewski – kierownik działu technicznego, e-mail: techniczny.kierownik@smjelonki.pl 519 716 241
Zamawiającemu przysługuje prawo swobodnego wyboru oferty oraz nie przyjęcie żadnej z ofert, a także unieważnienie postępowania o udzielnie zamówienia lub odstąpienie od postępowania o udzielenie zamówienia bez podania przyczyny. Wykonawcy z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.